måndag 22 december 2014

med alla andra

Tydligen tänkte alla samma sak som jag " idag är det nog lugnare än i morgon att handla", yeah right.. Prismas parkering var smockfull men tacka gudarna för familjeparkeringen som hade en ynka plats ledig när jag kom dit! *happy face!* Tyckte jag plockade allt jag hittade i kärran och förberedde mig för att få betala en smärre förmögenhet men det blev inte dyrare än vanligt konstigt nog. Hittade även en bekant att prata med som meddelade mig om att hon gräddar en liten bebis. Oj vad man kan bli glad för andras skull när dom berättar nått sånt både roligt och mysigt! Hon kommer bli en riktigt bra mamma!
I morgon är det julkaffe som gäller vid jobbet och såklart ska jag och leta den sista klappen i morgon (som alla andra år) men jag tar den lite lättare shopparen med mig och lämnar den andra åt mommo. Jullimpan ska bakas i morgon som alla andra år och förhoppningsvis blir den lika bra som tidigare år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar