torsdag 25 december 2014

Julafton

Julen kom och gick även i år. Maken var nöjd över sina klappar som han fick av mig. En ny Burton huppari och ett halsband med barnens namn ingraverade.
Även sonen verkar vara väldans nöjd över sitt nya kök, sin borrmaskin/skruvdragare, motorsåg, traktorer och allt vad han fick. Han väntar ivrigt på att få använda sin nya traktorpyjamas som blivit tvättad.
Mängder och massor med kläder fick båda barnen vilket alltid uppskattas. Lär nog bunkra upp med mera billiga kläder på mellandagsrean om jag hittar nått åt någon i familjen.
Melissa fick även ett fårskinn att ha i vagnen som vi invigde idag. Hon var väldigt nöjd när hon vaknade så det fick nog mer än godkänt. ( även katten hugo ville provligga men det tyckte inte jag att passade så han var inte länge i vagnen när jag hittade honom).
Själv fick jag det vanliga ( men behövliga) duschkrämer, handkräm, pengar, skraplott, en ny varm och mysig filt samt lite andra saker.
Ikväll fick jag även den bästa nyheten man kan få. Våra vänner har fått en liten kille/ lillebror idag! Hur bra julklapp är inte det då! Önskar hela familjen all lycka med sin nya familjemedlem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar