fredag 12 december 2014

Julklappar

Det strömmar in julklappar och paket från höger och vänster. Eller ja, från posten och från kokkola i detta fall. Väntar som bäst på 3 av 4 paket jag beställt. Två julklappar och ett Buzzador paket till mig själv då jag fått äran att buzza om Vanish! Men det tar vi i ett annat inlägg.
Ja det blev lite julklappsshopping idag och då faktiskt bokstavligen lite. Några hittade vi men eftersom makens familj inte ger mer en en julklapp per vuxen och då endast åt en utvald person så blir det inte så många att köpa åt "hans sida". "Min sida" ger vi julklappar åt alla (förutom jag och min bror vi har skippat den delen för flera år sedan) så där blir det lite fler. Jag ska köpa några i stan ännu nästa vecka och sen blir det säkert nån sista minuten klapp efter det men annars känner jag mig ganska klar.
Nya jeans och ny skjorta till julen fick vi åt maken också så den saken har vi ur världen. Hur skjortan sitter är en annan sak för den fick jag inte se på nått annat än hängaren. När jag ska ha tid att paketera alla klappar är en annan sak eftersom fröken inte vill sova hela kvällen mer utan gärna är vaken till 22-23 och efter det går jag gärna i säng för att orka  med den nattsuddande sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar