onsdag 10 december 2014

ta lite kort

Min farmor alltså barnens "gambä fammo" ville ha ett kort på barnen i julklapp. Fine, det kan ju inte vara så svårt att fixa? Lånade hem mammas kamera eftersom vårt bokstavligen suger och jag kan ta bättre bilder med min telefon. Nå idag försökte vi skrida till verket. Sonen var med på noterna eftersom han älskar att vara på kort. Lilla M, kanske inte lika mycket men vi valde en tidpunkt då jag vet hon är nöjd och glad. Nå efter x-antal försök så fick vi ge upp för fröken tröttnade.
Kan väl som så säga att jag helt förstår dom som skriver hur svårt det är och hur många försök dom fick göra när dom skulle ta julkort på barnen(/t). Ska försöka igen i morgon sålänge det är ljust.
Har även tänkt vi ska baka pepparkakor av degen vi gjorde idag ( gick förvånansvärt bra att göra degen med C). Och så borde vi väl städa för på fredag blir det väl julklappsshopping med maken som har pekkanen.
Ska försöka hitta bilderna och få in dom i datorn nu men det verkar lättare sagt än gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar