lördag 5 oktober 2013

Bara för att jag tycker listor är löjligt roliga att göra.


Frågelista!

HAR DU?


Öl i kylen: Ja faktiskt så har vi några (typ två) kvar från bröllopet.

Något husdjur: En katt, Hugo. Och några möss på "milla taki"

Någon favoriträtt: Lax.

Puder på dig: Aldrig

Några framtidsplaner: Många, nytt jobb, ett barn till, renovera huset osv.

Någon sjukdom: Ja, progressiv pigment purpura. 

Gymkort: Nej, har inte tid att gå på gym, tyvärr.

Några kärleksproblem: Det kan jag inte påstå, nej.

En homosexuell kompis: Nej men jag vill gärna ha en :)

Duschat idag: Nej, inte än.

Någon kompis som snarkar: Jo.

Någon vän som spelar i ett band: Hmm, njä tror inte det.

Någon som förstår dig: Ja.

Tuff kompis som kan försvara dig: Ja.

Något beroende: För många.

Fikat idag: Ja vid svärföräldrarna.

Nagellack: Nej.

Någon vän som bor i ett annat land: Nej inte för tillfället.


VEM?

Avskyr du: Ingen kommentar.

Hånar du : Ingen kommentar.

Delar du mest minnen med: Oj, M-L kanske? och många andra.

Längtar du mest efter: Att få träffa min vän.

Stör du dig på: Många.

Gosar du med: Min familj <3

Lagar mat: Båda.

Diskar: Diskmaskinen, annars jag.

Tror att den är någon: Dom flesta tror väl att dom är någon? Oftast sig själva.


VILKEN?

Tidning läser du: Ingen.

Buss åker du oftast: Åker inte buss mer.

Frisyr har du: axellångt med rak lugg

Dag fyller du år: 7.

Årstid föredrar du: Sommaren.

Stad är du uppväxt i: Räknar nog inte Forsby som nån stad direkt.


VAD?

Gör du nu: inget

Gör dig till en bra människa: Fråga nån som känner mig.

Gör dig till en dålig människa: Stress

Vill du arbeta med: Bakar bullar.

Är roligast just nu: Är nog inget som är roligt exakt nu.

Har du på dig nu: tröja, topp, strumpor, byxor.

Har du för smink idag: inget.

Äger du för skor: Många men alltför få.

Har du för storlek i skor: 38.

Läser du för bok: Fifty shades of freed

Ska du göra nu: Gå och se om maken fått hängt upp tvätten som jag sa han skulle göra.

Lite tidsfördriv såhär på lördagskvällen.

2 kommentarer:

  1. oh, så många minnen vi har! :D satt en dag å kolla bilder från orienterasi :) bleiv heilt nostalgisk :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du sa he :P jå alla minnen från orienterasi e no i en klass för sej ;)

      Radera