torsdag 24 oktober 2013

Jobbar på

Snart har en till arbetsvecka gått och dom går verkligen fortare och fortare. hur det kan komma sig vet jag inte. På söndag börjar jag med kvällarna igen i 2 veckor så det blir senare hemkomst och mindre tid med familjen då igen. Kommer troligen att hålla på såhär fram resten av året. Beror lite på hur det blir med h*n som är sjuk på jobbet.
Annars så tog vi en promenad med Elin och Alexa ikväll. Alltid lika roligt och skönt att få prata av sig lite.
I morgon måste jag och köpa en ny skurmopp, det var någon herre här hemma som skruvade lite väl ivrigt förra veckan när han var hemma så skaftet gick av. Så för att kunna skura i morgon när vi ska städa får jag nog hämta en ny mopp först. Lite andra småsaker ska även skaffas. Några planer inför helgen har vi inte ännu men något hittar vi nog upp och på söndag ska jag ju till jobbet en sväng men som tur tar det inte så länge då.
Underbara bröllopsdag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar