torsdag 17 oktober 2013

glass och burana - my two best friends!

Jag överlevde otroligt nog tandläkaren idag men något glatt besked hade jag då jag kommer bli skickad till vasa centralsjukhus så dom kan dra ut den sista tanden som ska ut. Anledningen till det är att den sitter väldigt snett och det är väldigt trångt där den sitter så jag kommer få en remiss för att få åka till en specialtandläkare som inte gör annat än drar ut visdomständer hela dagarna. Men det skulle troligen ta några månader så det är nog inte som händer nästa vecka direkt..
Nåja mina två bästa vänner idag är alltså glass, för att kyla ner munnen och lindra smärtan lite. Och burana.
Suger ganska rejält att inte få dricka något varmt eftersom att jag knappt har någon röst kvar och halstabletter hjälper inte. Borde ju fatta att hålla tyst men det gör jag ju inte ;) Funkar här hemma lite bättre än på jobbet iaf. Blir intressant att se om min röst hittat tillbaka lite tills i morgon eller försvunnit helt i stället.
På lördag har vi bio-dejt och har efter det, avverkat två kuvert/månader i vår lek som vi fick på vårt bröllopsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar