torsdag 31 oktober 2013

Tyst här.

Oj här har det varit tyst några dagar. Beror nog mest på att jag jobbat mycket och inte haft något intressant att blogga om. Har varit på dåligt humör några dagar för att det hunnit bli mörkt när jag kommer från jobbet men idag var det en bättre dag. Visserligen var det mörkt när jag kom hem idag också men det var lönedag och denna gång var det även en bättre sådan eftersom jag jobbat extra så mycket nu. Plus att jag fick fixat mitt nät till telefonen idag så det gjorde dagen ännu bättre :) Vissa gånger krävs det så lite.
Igår var vi en sväng till mina föräldrar på kvällen jag och C. Min "PT" hade ett träningspass åt mig så jag skakade i armarna när vi var klara ;) Blev mest armar och lite mage (den som borde tränas mest). Borde ta tag i träningen igen men motivationen är nog i botten ännu. Nå när jag känner att jag behöver ett "gymbesök" så är det bara att säga åt min PT så fixar hon det ;)
I morgon ska vi städa och på söndag ska jag jobba. Mer än så har vi inte planerat in till helgen, ännu.
Här är annars vårt tackkort. (tror alla börjar ha fått sina kort nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar