tisdag 8 oktober 2013

Tack!

Tackkorten är äntligen beställda så nu är det bara att vänta och sen komma ihåg alla adresser så vi får skicka ett kort åt alla som var på bröllopet. När korten kommit och alla förhoppnings vis fått dom så kommer jag sätta upp här vilket kort vi valde. För övrigt är vi väldigt nöjda med hur våra bilder från bröllopet blev. Riktigt fina och några av dom kommer absolut att få pryda väggarna här hemma :)
Vår fotograf var Linda Sjölund så henne rekommenderar jag stort åt er som vill ha en fotografering av något slag! :)
Har inte så mycket mer att säga idag. Nästa veckas torsdag ska jag och dra ut åtminstone två visdomständer. Ugah... Gilla inte alls men gillar inte heller att jag får blåsor längst bak där visdomständerna kommer ihop när man biter och hela kinden blir sjuk och man varken skulle vilja äta eller prata, helst inte öppna munnen alls sålänge blåsan är där. Så får se hur många dom tar. Kanske bara två eller alla fyra.
En bild som kommer få en hedersplats i vårt hem är absolut denna av Cevin som Linda tog när han är i min famn efter vigseln <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar