onsdag 2 oktober 2013

Sista dagen

Idag är det sista dagen som bloggen är öppen för allmänheten. Ikväll innan jag går och lägger mig så kommer jag låsa bloggen igen.

Ikväll har vi varit på kalas till mina föräldrar. Min pappa och min man fyller ju år på samma dag så i söndags hade vi kalas här hemma för hans familj och även mina föräldrar deltog och ikväll hade vi för min familj hos mina föräldrar. Det finns väldigt mycket som är gemensamt inom våra familjer just som födelsedagar, och namn är väldigt många samma.

Nåja i morgon är det sista gången på två veckor som jag jobbar senare, sen har jag två veckor ledigt och slutar då normal tid alltså kl 16. Jag börjar vänja mig med mitt hår och min lugg nu. Men jag vill antingen skippa luggen och låta hela håret växa liiite längre för att kunna göra håret mer "mig" eller så behåller jag luggen men låter håret växa några cm. Inte riktigt bestämt mig än men det visar sig hur det blir ;) Men nästa gång jag får för mig att göra en drastisk förändring så färgar jag nog håret brunt i stället :P

Lite tillbaka blick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar