söndag 20 oktober 2013

Kalassöndag

Kaffe hos "gambä mommo" på samma gång vi delade ut lite tack kort. Nu blir det snart kalas hos mina föräldrar och vi ska ha med smörgåstårta som jag fixat. Gick bättre denhär gången jämfört med förra ;)
Var ju tänkt vi skulle på bio igår på en par dejt men eftersom både jag och cevin är så förkylda än så valde vi att stanns hemma och hosta och snörvla i stället. Hoppas att det går bättre nästa försök. Är väldigt många som är förkylda nu har jag märkt.
Sålde mina slalomskidor i förmiddags också. Ingen vits att spara på dom när jag ändå inte kommer åka på flera år nu när vi har C. Så lika bra att sälja så nån annan får nytta av dom, har ju bara använt dom några gånger ändå så kändes lika bra att sälja dom i stället för att dom står här och samlar damm. Nu kalas ->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar