tisdag 14 oktober 2014

En pustig dag

Som nalle puh skulle tycka, har vi haft idag. Vi spenderade förmiddagen hos mina föräldrar för att se på när dom körde rally med en gigantisk pisstunna. Lillasyster gillade inte riktigt läget alls idag och har varit allmänt gnällig hela dagen. När vi kom hem på eftermiddagen så var vi inne en liten stund innan vi tröttnade på gnällandet och lag henne i vagnen och gick ut en stund så hon fick sova i vagnen.
Efter kvällsmaten tog vi och tvättade upp hela familjen så nu är vi alla rena när vi går och sova. Eller tja, två av fyra personer sover redan. Storebror somnade nyss och lillasyster har redan sovit en bra stund men jag gissar att hon vaknar snart för mat, blöjbyte och så blir det att sätta på pyjamas. Så får vi se efter det hur länge fröken tycker hon ska vara vaken innan hon somnar för natten.
Huvudvärk och nackspärr har jag fått dras med idag. Nackspärr fick jag redan igår och den verkar inte vilja ge med sig.
Nu ska jag njuta av lugnet innan tösen vaknar för mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar