måndag 27 oktober 2014

Första rådgivningsbesöket

Så idag har vi varit till rådgivningen. Melissa var riktigt duktig och nästa gång är det dags för läkarbesök för hennes del och efterkontroll för min del.
Vår lilla tjej väger nu 4460gr och är 55,5cm lång. Med andra ord växer hon riktigt bra. Ett varv till stan tog vi även innan rådgivningen eftersom vi glömt köpa det viktigaste igår när vi var och handlade, nämligen amningsinlägg. Det går inte att vara utan. Jag hade även spanat in en tröja jag ville prova och även om den var riktigt skön så passade den inte min kropp. Med mina mega boobies och degmage så funkar inte riktigt oversize tröjor så bra. Vissa går men just den där gick inte vilket var synd när den var så skön och jag gärna skulle ha köpt den.
Första dagen med maken i jobb har gått helt bra. Vi var ju vid mina föräldrar hela eftermiddagen så det var inte så tung början. I morgon har jag inte bestämt vad vi ska göra. Känns lite tidigt att redan den här veckan gå på mamma-barn träff så det väntar vi nog med så vi får se vad vi hittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar