tisdag 28 oktober 2014

It's dead.

Vår tvättmaskin får jobba hårt för att hinna med all tvätt som kommer nu när vi är fyra stycken i familjen. Det känns som jag mest tvättar hela tiden och det verkade tvättmaskinen också ha tyckt eftersom den nu sa upp kontraktet. Nå den kom ju med huset eller vi köpte den med huset så den hade några år på nacken redan och dessutom är det ju andra gången den bråkar nu så lika bra att köpa en ny. Förra gången tappade den inte bort vattnet och nu låter den som en dörr som knarrar riktigt högt när den börjar centrifugera. Och jag menar RIKTIGT högt. Vågade inte tvätta klart tvätten utan avslutade programmet och ringde min kära mor som råkade vara några hundra meter bort så fick hon hämta tvätten och köra den klart i sin maskin ;)
Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Vi var till mitt jobb på förmiddagen och sen åkte vi till mina föräldrar för att se när det kom två stora bilar för att hämta grisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar