söndag 26 oktober 2014

Tiden går så fort.

När jag var gravid tyckte jag att tiden gick så fort i början. Men dom sista 12 veckorna som jag bara var hemma, hade sjukt överallt, det var äckligt varmt osv. gick så otroligt långsamt. Att jag dessutom var hemma i 12 veckor innan det alls kom ut nån bebis är ju skit länge!
Jag känner / vet flera som har fått eller ska få sina bebisar snart och jag tycker det verkar som att tiden går så mycket fortare för dom. En vecka så är dom i vecka 25 och nästa så har dom helt plötsligt börjat med mammaledigt. Vet inte varför det går så mycket fortare för alla andra som är gravida än det gjorde för mig och min gigantiska kula.
Nå nu går tiden jättefort igen och om en vecka så är vår lilla bebis en månad ung! Hur har hon hunnit bli så stor redan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar