torsdag 23 oktober 2014

Trevligt

Trevligt att ni är så många som kikar in här mellan varven. Ni är välkomna att stanna om ni så vill.
Idag var natten betydligt bättre än igår men det var mycket magknip igårkväll och tösen somnade inte förrän klockan tolv. I morse när vi satt i soffan och skulle börja städa såg jag min far komma med traktorn och ett lass med ved åt oss på samma gång jag gick till köket. Vi hade faktiskt suttit en stund tidigare och funderat om han kanske kommer idag eller om han kommer en annan dag eftersom vi visste att han skulle komma en dag med mera ved åt oss.
Nå vi städade klart och sen gick jag ut för att börja kasta in veden i vår lada. Pappa hade lovat C att dom skulle spela lite traktor spel på hans dator efter att vi städat så dom gjorde det typ en halvtimme innan dom också kom ut. Melissa sov ute i vagnen men hade lite magknip så hon hade lite problem att komma till ro så pappa fick gå ut och vagga några gånger innan hon somnade helt och sen sov i flera timmar som vanligt.
Nu känner jag mig som en gammal tant efter allt "jobb" idag. Ryggen känns exakt som den gjorde när jag hade min megastora mage och jag hade fått för mig att vara lite duktig.
Jag får verkligen börja träna upp ryggen efter att jag varit på efterkontrollen så den inte blir sjuk varje gång jag gör något mer ansträngande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar