måndag 24 november 2014

1 av 5

Första kvällen som maken är i jobb. Dagen har känts extremt lång troligen för att han var borta hela helgen och nu varit hemma hela dan tills han åkte i jobb och vi åkte till mommo och moffas. Det är lite tråkigare att åka dit på kvällarna nu eftersom det blir mörkt så fort så man kan inte gå ut för man ser inget. Dessutom vill jag hålla lilla fröken vaken mellan 17-19 för att hon ska få in samma rutin som storebror har. Och då kan man inte skumpa runt i en vagn ute i mörkret för då sover hon garanterat inte innan klockan är 22.
I morgon är den efterlängtade dagen då jag ska klippa mig! Äntligen! Hur? Ja det blir väl det vanliga antar jag. Efteråt ska jag handla och borde söka vad jag ska baka till dopet eftersom det börjar närma sig.
Borde även kolla om sonen fortfarande ryms i sin skjorta eller om jag måste köpa en ny i morgon. Får nog leta fram recept nu om jag ska hinna eftersom jag ska och klippas reda klockan 10 i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar