måndag 17 november 2014

En trött familj

Av någon anledning har vi alla varit så otroligt trötta idag. Sonen har inte haft nån leklust alls, jag hade stora påsar under ögonen i morse och maken tog en power napp för att orka hela kvällen. Då gjorde vi inget speciellt alls igår och idag har vi bara burit in lite ved och sen var det ingen som orkade vara ute längre. Tv:n har faktiskt varit på hela dagen och mycket tid har spenderats i soffan. Alltför mycket tid.

Nå ikväll tog vi en liten playdate med min kompis, hennes bebismage och hennes flicka. Där var också en kompis till Melissa som var en månad yngre. Sonen var inte alls på lekhumör utan ville åka hem efter en timme typ. Han somnade nästan på en gång ikväll också. Hoppas verkligen att han inte håller på att bli sjuk men han brukar inte bli sådär trött även om han är sjuk. Nå det visar väl sig.
I morgon har jag tänkt vi ska på mamma-barn först, sen till mina föräldrar för att sist åka och handla och hämta en bilstol som jag köpt på facebook.
Vi behöver inte en ny för tillfället men om man får den billigt så är det lika bra att köpa för vips är fröken så stor att ho ska byta och då kanske man inte har pengar till att köpa två bilstolar till för att ha en i varje bil.
Min mun börjar återgå till det normala vilket känns väldans skönt, äntligen kan tugga mat och äta vanlig mat och inte bara flytande föda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar