tisdag 25 november 2014

Klipp Klipp

Äntligen har jag fått en ny frisyr. Eller nygammal kanske beskriver den bättre eftersom jag nog haft något liknande tidigare. Men det känns nytt och mycket luftigare så det är skönt. Konstaterade att världen ännu en gång är liten eftersom svägerskan satt i en annan stol och blev klippt.
Lite eller ganska mycket skämdes man efteråt när man satte på sig glasögonen på nytt och såg hur trött jag såg ut att vara eller var. Natten blev alltför kort eftersom det ena barnet vaknade när det andra somnat. Så när jag äntligen fick sova nån timme så vaknade fröken igen för mat och självklart var hon pigg och ville ligga och prata en timme innan hon fortsatte sova och jag fick sova en timme innan sonen vaknade och det bara var att stiga upp för att hinna göra allt innan jag skulle till frissan. Hoppas på en bättre natt i natt.

I morgon borde jag verkligen börja baka till dopet men det lockar inte alls. Nada, noll. Jag har ingen motivation alls faktiskt. Nå det är väl bara att börja på iaf om det ska bli gjort. Blir nog inga storslagna saker men något måste vi ju ha att bjuda på iaf.
Nu blir det nog sängen för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar