fredag 21 november 2014

Fredagsmys

För mig själv. Maken åkte för nån timme sen och nu sover båda barnen så nu är det bara att invänta idol för att ha någon form av tidsfördriv. Får se hur morgondagen går med båda barnen i Kokkola för lite shopping. Nå jag har en ett par extra händer med mig och blir det riktigt hemskt går det alltid att åka hem.
Har flera saker jag borde köpa i morgon men vi får se hur det går. Det slutar ju oftast med att jag hittar 0 saker till mig själv medans alla andra får något. Men det är väl så det är att vara mamma?
Nu ska jag googla frisyrer och fortsätta försöka hitta vinterskorna jag inte köpte i Vasa som jag fortfarande är sur på mig själv för att jag inte gjorde.
Grävde lite i arkivet och försökte hitta bilder på hur mitt hår sett ut dom senaste åren. Ganska lika längd hela tiden men luggen har varit mera varierande. Men vi kan väl alla konstatera. Aldrig mera pannlugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar