lördag 1 november 2014

November

Vi har redan inlett november. I morgon ska vi (troligen bara jag och Melissa) på förlovningskalas och på mat till min fammo. I morgon blir vår lilla fröken även en hel månad gammal. Oj så stor hon redan ser ut att vara trots att alla tycker hon är så liten så känns hon redan så stor för mig.
Nästa vecka är det ju farsdag på söndagen och på fredag ska jag till Vasa för att operera bort en visdomstand. Maken hamnar att vara hemma från jobbet och ta hand om C den dagen eftersom jag behöver ha någon med mig som sköter om Melissa under tiden jag är inne vid tandläkaren. Lite shopping har jag tänkt vi ska hinna med också. Man borde ju börja införskaffa några julklappar snart också.

En ny tvättmaskin hämtade jag hem i torsdags på kvällen och den funkar fin fint. Visst suger det att få punga ut med flera hundra euro som man skulle kunna göra något mycket roligare för. Men tyvärr så klara man sig inte utan tvättmaskin. Hoppas den håller i några år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar