söndag 9 november 2014

Farsdag

Idag har vi som så många andra firat våra fina pappor. Lite fuskade vi igår och maken fick sina present och ett kort som Cevin gjort. Vi började med mat hos svärföräldrarna. En riktigt god laxsoppa fick vi som jag gärna skulle ätit mera av men det tog sån tid att få ätit upp det jag hade. Fick först mosa allt med en gaffel och sen försöka få in skeden i munnen vilket inte var det lättaste. Tårta x2 har det blivit idag också och det straffar sig rejält att jag ätit så mycket som behövts tuggas lite idag för nu har jag djävulskt sjuk käke.
Så fort vår lilla fröken har förstått att det är dags att sova så kommer jag också bege mig i säng för att slippa den här smärtan. Använder så mycket värkmedicin jag får men det hjälper ändå inte. Tror ajg fortsätter min yoghurt-diet några dagar till för att slippa sitta med sjuk käke hela kvällen. Tur att det finns drickyoghurt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar