onsdag 12 november 2014

Nu får det räcka.

I morgon ringer jag en tandläkare, vilken som helst tills jag får en tid så jag får kolla upp vad dom riktigt gjort med min mun i fredags. Troligen är det nån inflammation av något slag eller nått i den stilen för det kan för f*n inte ta fem dagar med konstant smärta trots max mängden värkmedicin jag får ta och jag kan fortfarande inte tugga något. Igår inbillade jag mig att det nog blivit bättre så minskade till halva dosen värkmedicin mitt på dan. Trodde jag skulle dö på kvällen innan jag tog dom sista tabletterna innan jag gick och sova. Nej nu får det nog räcka med plågandet.

Igår hade vi annars en ganska aktiv dag. Skottade några skottkärror med ved, krattade lite grus, bakade bröd och städade upp lite här i röran. Idag har det varit en betydligt lugnare dag som mest spenderats hos mina föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar