torsdag 6 november 2014

Tänder och shopping

Det har kommit snö och vi har gjort det ena och det andra. Igår gjorde jag det jag borde gjort för länge sen nämligen flyttade bilder från min telefon dill datorn. Alla bilder på Melissa har jag haft i telefonen men nu finns dom även på datorn. Hur bra är det då med tanke på att den snart säger upp kontraktet kan man ju undra?
Nåja dagen gick åt till att städa och åka till mina föräldrar en sväng.
I morgon ska vi till Vasa och först shoppa loss lite ( jag, Melissa och min mamma som får agera chaufför) och sen är det dags för mig att lägga mig i tandläkarstolen och bli av med en till visdomstand. Två åkte redan ifjol på hösten och två har jag kvar. Den ena kommer åka i morgon och den andra och sista kommer få sitta kvar tills den börjar bråka eftersom den inte kan trycka på några tänder förutom en eftersom jag har dragit ut en annan tand tidigare.
Nu tänker jag bjuda på lite bilder.

Som vanligt i min blogg så visas inga ansikten av barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar