torsdag 20 november 2014

Hur ofta klipper du dig?

Ja så var det torsdag och rådgivnings besök med efterkontroll och läkare för mig och lilla fröken. Båda två fick vi vår OK stämpel av tant doktorn och vi fick hämta storebror som pysslat julkort med mommo och några andra "bondtanter".
Frissa tiden är fixad så på tisdag ska jag äntligen få klippt mig. Jag är väldigt dålig på att komma mig iväg till en frisör och sist jag klippte mig tror jag var strax innan morsdag? I maj med andra ord. Hmm, tja de är ett halvår sen det då.. Ups.. Borde bli bättre på att klippa mig tror jag.
Helgen blir väl ganska lugn eftersom maken kommer spendera den med en kompis. Det är han värd så för min del gör det inte så mycket. Hoppas bara på att sonen är snäll så kommer det nog gå bra. Nästa vecka har han kvällsskifte så i helg får jag öva att natta båda barnen själva då.
I morgon ska vi städa och så får jag väl fundera hur jag ska klippa mig den här gången då. Alltid samma sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar