måndag 3 november 2014

Måndag

Vi steg upp alltför sent idag och därmed har dagen känts väldigt kort. Vi har ju en del sömnproblem och jag vakar mer eller mindre varje natt. Det hör väl till en viss del till att det ska vakas mycket när man har småbarn men man tycker ju att det borde räcka med att ett barn är vaket på natten. Då tänker jag mest på vår lilla fröken som ska äta på natten och inte den större som vid det här laget borde sova hela nätter.
Nå efter att ha provat med diverse saker så har han, igen fått flytta tillbaka i vårt sovrum och jag hoppas slippa dom två fötter som sparkar mig över allt och är det inte fötter så är det en hand som kilar sig in mellan madrassen och ryggen och river mig med sina naglar.
Att samsova är inte alls vår grej!
Så nu får vi se hur det går för det kan ju inte bli sämre än det redan är.

Annars så tog vi en promenad efter att vi handlat men det blev lite bråttom eftersom vi fick tid till rådgivningen med lilla M för att "måla" hennes navel lite mera. Stackaren har nämligen en liten svamp som inte vill ge sig. Det konstiga är att den inte luktar illa alls utan bara är röd. Eller ja, nu är den ju svart. Vi fick en ny tid tills nästa vecka men den får vi avboka om jag tycker att den börjat försvinna märkbart. Förra veckans målande funkade inte. Troligtvis var pennan hon använde då för gammal så det hjälpte inte.
Bjuder på en gammal bild av mig och maken. Den är ca 4 år gammal och här hade vi nyss flyttat till vår lägenhet. Oj hjälp vad åren går. ( och jag är så otroligt dålig på att ta bilder..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar