onsdag 9 juli 2014

Älska rea

Lite roligare vore det ju ifall man kunde köpa kläder man vet med säkerhet passar om ett halvår, vilket jag inte kan. Så jag köper bara saker i lös modell som jag vet passar även om några månader eller till och med nästa år.
Nå idag var det ju tänkt att jag skulle hitta shorts. Det gjorde jag inte. Köpte två par capri leggings från h-h som jag visste att passade men några riktiga shorts hittade jag inte. Synd. Eller jag hittade nog men att punga ut med 30-35€ för ett par shorts jag inte vet om dom kommer passa om en månad eller nästa år så kändes det väldigt onödigt.
Verkar dock som jag fallit i "mönster fällan" eftersom jag inte kunde motstå dessa i affären idag. Älska rea!
(bilden är googlad)
Gillar verkligen att ha lite mer mönster på kläderna för tillfället. Kanske för att jag inte alls känner mig så glamorös som gravid och absolut inte i den här värmen.
Ikväll har jag varit på mammamiddag med 5 andra mammor. Åt en riktigt god rulle med varmrökt lax men den var lite för salt för min smak. Sällskapet var dock riktigt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar