söndag 27 juli 2014

Drömmer sig bort

Ikväll drömmer jag verkligen om när jag kan ha vanliga kläder på mig. Alltså med vanliga så menar jag såklart sådana kläder jag hade innan jag blev gravid.
Ett par snygga jeans med en snygg topp och en kofta är vad jag skulle vilja sätta på mig ikväll. Inte bokstavligen med tanke på värmen men om några månader, när jag gått ner några kg så typ vid jul. Då kanske jag går i en lite mindre storlek än vad jag har nu om jag har lika tur som förra gången annars lämnar väl alla extra kilon kvar och jag får vänta ännu flera månader innan jag kan klämma mig i några mindre kläder.
Nåja här är några saker jag suktar efter.
Några snygga toppar, tröja, kofta, jeans och ett par byxor. Vad som måste köpas efter att bebisen kommit är ett par nya jeans för för tillfället äger jag 0. Bokstavligen. Alla är urtvättade eller sönder nånstans så dom är bara att slänga egentligen. Förutom mammajeansen då men dom går jag knappast i när det är dags att åka till BB med tanke på vilken fart magen har när den växer.
Tur att det kommer skatteåterbäring och mellandagsrea i år också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar