lördag 12 juli 2014

Buzzador Bic Soleil Bella

Jag är en buzzador vilket innebär att jag får prova gratis saker via olika kampanjer som man kan delta i om man är en buzzador. Den här gången ska jag få buzza om Bic Soleil Bella rakhyvlar.
Jag fick mitt paket för nån dag sen och det här är innehållet.
I mitt paket fanns:
1 bruk med rakgel
1 förpackning med 3 rakhyvlar till mig själv och
10 (tror jag) enskilda rakhyvlar som jag ska dela ut åt dom som anmält sig frivilliga att prova. Det ska jag göra dom närmaste dagarna.

Provade en av mina rakhyvlar ikväll när jag rakade mig under armarna och den var riktigt bra. Ska ta benen nån dag också sålänge jag kan innan magen blir för stor ;) Rakgelen innehåller även aloe vera och doftade riktigt gott.

(p.s nere i höger hörn ser ni även mina leggings som jag hämtade igår. Dom känns riktigt sköna och lagom stora så jag kan ha dom dom sista veckorna innan bebisen tittar ut och även efter förlossningen innan kroppen återgått till det normala, hoppas den gör det lika bra som förra gången.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar