lördag 12 juli 2014

Vecka 31

Oj så jobbig den här veckan varit med värmen. Magen känns även den som att den skulle ha växt väldans mycket den senaste tiden för jag känner mig väldigt begränsad med vad jag kan och orkar göra. Att gå längre sträckor är bara att glömma om inte Cevin går själv för då stannar det ganska ofta för att man ska titta på nånting. Annars går jag inte mycket längre än till skolans lekpark som ligger ca 300 meter bort. det är lagom långt att gå utan att få sammandragningar. Vi var på grillfest i torsdags på kvällen och gick då ca 600 meter, åt och sen lika långt hem igen. Dit vägen gick vi lite fortare eftersom min familj väntade på oss så då kände man ganska fort av sammandragningarna men hemvägen gick bättre när vi skulle stanna ofta för att titta på något typ ett flygplan.
Om jag tar det riktigt lugnt en dag så känns foglossningen mycket bättre nästa dag men har vi lite mer program en dag så känns det även dagen efter i fogarna.
Att böja sig ner är snart inte längre ett alternativ utan man får nog sätta sig ner och sen försöka kravla sig upp eftersom magen kommer i vägen.
Jag hoppas dom sista veckorna går fort och gärna får hon titta ut närsomhelst efter 16.8 för då börjar min mammaledighet.
Veckans mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar