tisdag 29 juli 2014

I morgon

Är det dags att besöka rådgivningen känns som evigheter sedan sist trots att det är ganska precis en månad sen jag var dit för att bli sjukskriven. Oj vad den här månaden har gått långsamt och nästa månad kommer väl gå ännu slöare eftersom det då närmar sig BF. Vet inte om det är någon annan än jag som gör det. Men när jag är och handlar och kollar på bäst före datumen så brukar jag alltid känna lite som att yess! när det byter månad på datumet och jag vet att nått kommer hända den månaden. Så i slutet på augusti kommer jag bli skitglad när jag ser att det byter till typ 2.9 för då vet jag att nu NU är det nära!
Nåja det var ett litet sidospår.
I morgon är det även dags att lämna in papprena som ska skickas till BB! Nu börjar det verkligen närma sig! Känner mig riktigt redo faktiskt. Blir så avundsjuk när jag ser alla som fått sina bebisar och älskar för tillfället att läsa andras förlossningsberättelser. Skulle kunna åka till BB vilken dag som helst känns det som när jag ser bebisbilder. Jepp jag är redo.

Provade mitt blodtryck vid mina föräldrars igår men om deras mätare stämmer eller om det bara var för att batteriet börjar bli dåligt så är mitt tryck inte alls bra. Fick googla det lite igår när jag kom hem när man börjar räknas som att man har högt blodtryck. Men det lär jag ju få svar på i morgon vid rådgivningen.
Blev inget gräsklippande ikväll heller men kanske i morgon. Jag gillar stort att det varit lite svalare på kvällarna iaf så man kan vara ute och får lite svalare i sovrummet innan man ska gå och sova.
Nu ska jag slappa i soffan och känna mig gammal framför Allsång på Skansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar