måndag 4 augusti 2014

Bic soleil bella

Jag är en buzzador vilket innebär att jag får prova gratis saker via olika kampanjer som man kan delta i om man är en buzzador. Den här gången ska jag få buzza om Bic Soleil Bella rakhyvlar.
Jag fick mitt paket för nån dag sen och det här är innehållet.

Ja nu har jag provat mina rakhyvlar några gånger och rakgelen eller vad man ska kalla den som följde med. Jag är verkligen positivt överraskad över hur jämt det blev och hur gott man luktade efteråt. Jag rekommenderar verkligen dessa rakhyvlar från Bic Soleil Bella. Man kan använda dom flera gånger och jag kommer definitivt att köpa dessa nästa gång det är dags att köpa nya. Rakskummet /gelen skulle dock kunna vara i lite större flaska/bruk vad man nu vill kalla det men annars är jag riktigt nöjd. Kanske finns det till och med större av dom i affären?
Nå mina poäng blir iaf en stark 8. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar