söndag 17 augusti 2014

En vanlig dag

Har inte så mycket att skriva om idag eftersom den här dagen varit som dom flesta andra dagar. Vi har ritat, läst böcker i mängder, byggt i Cevins "koja" a.k.a skrubben, varit ute osv. Det blir ju lite att man får ta det i omgångar så mamma hinner vila lite i soffan men då kan man ju passa på att bjuda mamma på kaffe och köttbullar i stället. Pappa också för den delen.
I morgon är det ju rådgivningsbesök men jag har inte bestämt mig ifall vi ska åka och handla i morgon eller på tisdag. Det är ingen direkt panik med att handla så vi får se hur vi gör. Känns lite som att vi behöver ha något att göra på tisdag också. Dessutom skulle jag behöva in till stan för att få mina glasögon fixade lite dom har nämligen fått lite för mycket stryk så dom har blivit lite sneda och skaver på näsan. Skulle också kunna ta en sväng via jobbet för att se hur dom har det innan bebisen tittar ut. Tror nog inte hon kommer på några veckor än men det är ändå över en månad sedan jag var dit sist. Måste komma ihåg att lämna tillbaka nyckeln också för den lär jag inte behöva på några månader.
Det var väl allt jag hade att komma med idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar