lördag 30 augusti 2014

Villa avslutning

Den firades med att köpa nya gummistövlar åt Cevin för femte gången i år. Denna gång fick det bli röda nokia stövlar så får vi se hur länge dom håller. Ett par nya byxor och en mumin t-shirt fick han också samt en t-shirt med en skogsmaskin på som min pappa köpt på en mässa som han och min bror var på för nån dag sedan.
Gräsmattan klippte jag faktiskt den här gången själv under tiden maken städade garaget. Jag hade börjat på redan i torsdags så det var bara lite mer än halva att klippa idag men det tog ju sin tid iaf.
Vi har varit till svärföräldrarna med två av makens syskon ikväll och grillat lite. Det var vår villa avslutning för i år. Lugnt och skönt.
Jag och tjockismagen idag vecka 38 (37+0). Här ser ni även tunikan/klänningen jag köpte förra helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar