onsdag 24 september 2014

BF +4 and still going strong

Vaknade faktiskt i natt av sjukt strax under magen och tänkte att YES! NU ÄR DET NOG PÅ GÅNG! ända tills jag svängde mig och konstaterade att jag bara sovit på samma sida för länge med för lite utjämning vid knäna. Det var alltså bara helt vanlig foglossning som orsakade smärtan som varade några få sekunder tills jag svängt mig till andra sidan. Men oj så underbara dom få sekunderna var när jag faktiskt trodde att det var nått på gång.
Nå idag var det rådgivning. Den blev väl en flopp kan man säga efter att jag skyndat iväg lite tidigare för att C skulle följa med idag och jag inte ville stressa. Nå stressa var det sista vi gjort eftersom när vi kom dit så meddelade dom att min tid blivit flyttad en timme framåt eftersom hälsovårdarna blivit sjuka så det var bara en där idag. Jahapp, dom kunde ju ha ringt mig också om dom ringde alla andra.. Nå vi åkte hem igen en timme och sen tillbaka. Den här gången var det vår tur.
C's fadder var på praktik där så hon fick agera lite barnvakt under tiden jag blev kollad. Allt verkade bra med lillasyster och så fick jag min tid tills nästa veckas tisdag när det är dags för överburenhetskontroll. Blir intressant att se om vi får gå på den den här gången också eller om jag får hoppa över den ifall att hon väljer titta ut av sig själv.
Det vore ju rena drömmen om hon väljer att komma ut av sig själv men mina barn verkar trivas i magen och stannar tydligen så länge det bara går innan någon börjar försöka vräka dom. Nå det återstår att se. Tiden lär ju visa hur det går men so far ser det inte så lovande ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar