söndag 14 september 2014

ingen "lekmamma" här inte

I morse när jag och C just och just orkat upp ur sängen. Det blir sena morgnar när han ska vara vaken minst två timmar varje natt. Så skickade min barndomsvän att hon kommer med lite kläder åt lillasyster. Maken hade jag väckt klockan 8 för att han ska komma sig i säng i tid för att orka upp halv 5 i natt, det var hans egna önskemål och jag vaknar av någon anledning alltid oftast där mellan 7:30-8:00 så även idag. 07:59 kollade jag på min telefon vad klockan var och väckte upp maken som steg upp och vi andra två sov vidare.
Vi tog det lugnt här inne på förmiddagen och efter lunchen gick vi ut för att sparka lite fotboll = jag satt i en stol och såg på, lekte i sandlådan, drog runt med trampa traktorn.
Ikväll var vi till lekparken vid skolan en stund med E & A.
Hoppas att jag slipper magen snart så jag kan göra lite mera än sitta och titta bara. Blir så trött i ryggen när jag står en lite längre stund.
I morgon ska vi handla så vi kan gå på mamma-barn träffen som är på tisdagar här i byn. Dom började förra veckan men då kunde vi inte gå eftersom jag hade tid till rådgivningen men det har jag på torsdag den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar