lördag 6 september 2014

Lugna puckar

Inget häftigt har hänt sedan sist. I fredags städade vi/jag och det var väl typ allt vi gjorde? Höjdpunkten på min fredag var väl brevet från skatteverket som meddelade vad jag kommer få i skatteåterbäring sen.
Idag, lördag så vi inte heller gjort så mycket. Ikväll var vi en stund vid skolan och lekte men annars har även den här dagen gått lugnt till. Badade bastu för första gången på flera veckor igår. Borde jag väl inte ha gjort för då kom jag på den fina idén om att jag nog måste skura bastun nån dag innan bebisen kommer! Är sjukt vilka konstiga saker man kommer på att man MÅSTE göra när man är höggravid och att dom sen MÅSTE göras dom sista veckorna innan man ska till BB är ju ännu konstigare.
I morgon ska jag försöka övertala maken att klippa gräsmattan annars gör jag det själv ;) Ett varv till svärföräldrarna ska vi också ta eftersom dom åker bort nästa helg. Jag hoppas bebisen valt att titta ut innan dom kommer hem igen, men den risken är ju inte så stor.
Nästa vecka ser lugn ut med endast ett rådgivnings besök inplanerat samt det vanliga med att fylla på kylskåpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar