onsdag 10 september 2014

Tröttheten har slagit till igen.

Trots att C hade en bättre natt och bara var vaken ca 15 minuter så är jag tröttare än någonsin idag. Väckningen var klockan 7 tack vare den bättre natten men upp kom vi inte innan 8 när inte bamse funkade som underhållning mera. Äta lite frukost sen halvsova i soffan framför lite barnprogram i hopp om att hitta lite ork. Hittade lite ork och vi skurade bastun och sorterade mina strumpor.
Sen var det lunch och efter det igen lite slappande i soffan för min del under tiden C underhöll sig själv med diverse lekar. Efter det åkte vi till mommo och moffas för att se om det var lite mer action där. Blir väldigt mycket tid spenderat där men det är så lätt när man bara behöver sitta i en traktor eller på trappan och se på när C kör traktor, leker i sandlådan, leker med traktorerna eller nått annat.
Hoppas att jag i morgon har hittat lite mer energi så vi skulle få städat huset. Har tänkt damma i morgon. Hatar att damma det suger. Som tur har vi inte så mycket småsaker så det går ganska fort och är egentligen bara att torka lite i köket, vardagsrummet, sovrummen och lite tavlor här och var.
Men om jag är lika trött i morgon så vet jag inte hur det blir med städningen. Gissar på att C kommer ha en sämre natt i natt så då blir det sovmorgon i morgon ;) Behövs för att ladda upp med krafter inför förlossningen, som kommer hända nångång.
Här ser ni lite vad vi sysslar med på dagarna/kvällarna. Cyklar lite med balanscykeln, bäddar ner Hugo under olika saker. Efter det så ger han igen med att använda min mage till att sitta och spana på. Hugo hade även igår varit utan sin bror Max i 1 år. Då var det 1 år sen han blev överkörd och Hugo blev ensam tills han fick sin nya "kompis" Gizmo som han inte verkar förstå sig på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar